domenica 3 luglio 2011

priznam, že zdavnaj so minili časi, ko sem hodila s starši na morje. seveda je takrat bilo vse čudovito: zjutraj pripravljeni sveži senviči za na pot, odmori za pijačo in občudovanje razgleda, vonj po borovcih, ki so rasli tik nad plažami, ladjica s sadjem, ki je priplula prav k obali, hotelski zajtrki in ribje večerje. mljask mljask. potem je prišel čas, ko ni bilo več primerno, da bi preživela poletje z mamico in tatičem (čeprav sta prav prvo leto po tej odločitvi taktično odletela na kubo) in spremenile so se tudi moje počitnice. potovanja v evopske dežele, dolge vožnje z vlaki in nočitve v hostlih so bile vse kaj drugačne, ampak še vedno popolnoma očarjljive. letos pa sem se, da se pripravim na popolno uživanje poletja, odpravila par dni na čofotanje, sončenje in morske pojedine. na novo sem se spomnila kako je lepo morje v dalmaciji, spoprijateljila sem se z lastovičko, ki je živela zraven moje sobe, sedela pod najstarejšim hrastom na hrvaškem in ponovno ugotovila, da so mi ladje zelo všeč, ko jih slikam, malo manj pa, ko sedim na njih.
če bi le mogla, bi vsem okoli sebe posodila malo zaljubljenosti v poletje.











Nessun commento:

Posta un commento