mercoledì 2 giugno 2010

malo ispiracije za pokusnjo. ce pogledas okoli sebe, lahko najdes lepoto kjerkoli: v drevesih, v oblakih, v ljudeh; nekateri znajo to lepoto videti, drugi ne; nekateri jo znajo ceniti, absorbirati in jo predelati v nekaj novega. na spletu sem srecala ogromno takih ljudi, delo punce, ki vam jo danes predstavljam je le eno. prav njo pa sem izbrala kot enega prvih postov na svojem novem blogu zaradi vec razlogov. eden od teh je, da sem v njenem albumu nasla slike pariza (o mojem odnosu s parizom sploh ni, da bi izgubljali besed, ker je kar prevec kompleksen, strasten in hrepenec). drugi razlog je ta, da me njene slike spominjajo na stare case, v katerih me mogoce sploh se ni bilo, vzbujajo mi veliko nostalgije (ja, jaz sem ena tistih oseb, ki se je rodila v napacnem desetletju). poleg vsega tega pa so me nadvse ocarale njene ilustracije. od starih fotoaparatov do pisalnih strojev sem prisla do odkritja njenih custom portraits in se naravnost zaljubila. (seveda ni treba poudarjati, da z danielom ze nacrtujeva narocilo enega za naju, manka nama samo se izbira pravega "outfita").
da ne bom prevec nakladala si poglejte sami delo nan lawson na njenem flickr profilu;
njene fotografije in njene ilustracije pa najdete tudi na etsy.

(mimogrede: kmalu bom mela rojstni dan ;)

tasting a bit of inspiration. take a look around you, you’ll see the beauty all around: on trees, clouds, people; some are able to see this beauty, others are not; some can appreciate it, absorb it and create something new. i met a lot of people of this kind on the net. in this post, one of the first i ever wrote on this new blog, i’m introducing the work of a girl. one of the reasons i chose her is that i found pictures about paris in an album of her’s (no need to talk about my relationship with paris, since it’s quite complicated, passionate and longing). second reason is, her pics remind me of good ol’ times, times when i probably wasn’t even born yet. It is a matter of nostalgia (yes, i’m one of those who were born a few decades too late). above all, i was amazed by her illustrations. from old cameras to typewriters, i discovered her custom portraits and simply fell in love (of course there is no need to explain me and daniel are already planning on getting one, since we only need the right “outfit”).
you can take a look on her flickr profile;
her pics and illustrations are also on etsy;

(btw: my birthday draws near;)













3 commenti:

  1. kmalu bos mela rojstni dan?? hahhahaha po toje 2 mesca in 4 dni je kmalu?? in 20 dni kaj je?? aaa postajamo stare!!!!

    RispondiElimina