lunedì 23 gennaio 2012

to je moj bralni kotiček (majhen prostorček med omaro in oknom+star naslanjač+babičina dekica), ki še nima ta prave lučke in je zato uporaben samo podnevi. kar ni niti tako pomembno, ker še za kakih šest mesecev nebom imela časa, da bi ga uporabila, čeprav sem gotova, da bo potem postal zelo obiskan bralni, pletilni, kvačkalni in še in še kotiček.
medtem bom pa poiskala kakšno babico, ki bi mi ustvarila še kakšno tako dekico.



včeraj sem našla na spletu to sliko, ki me je spomnila na to objavo. sprašujem se koliko obupanih deklic na svetu sedi za svojim računalnikom, se pripravlja na pisanje diplomske in medtem prebira bloge in sanja o življenju po diplomi. in obleki za zagovor (jaz jo ze imam!)

3 commenti:

  1. Haha, sem prav pogledala, kdaj sem, obupana deklica, spisala objavo... No, od oktobra je nastalo samo deset novih strani. In ravno v soboto, ko sem bila v Ikei in nekaj trgovinah pri sosedih, sem premišljevala, kaj bom oblekla za podelitev :)

    Bralni kotički so super, čeprav se knjige kdaj samo kopičijo, tale dekca pa sploh, všeč mi je ta vintage filing (plus stol seveda). Jaz bom rekla samo še dejmo dejmo s to diplomo :) da bomo potem lahko sanjali naprej.

    RispondiElimina
  2. ojej, nisem te hotela postavit v vlogo obupane deklice (sem govorila predvsem za sebe obupano deklico) :) mi je pa prav ostal v spominu tisti napis (ceprav drugace ne maram te serije keep calm...) in se mi zdi, da ljudi ze kr malo spominja name:) ceprav bo potem pisala find a job namesto graduate, se bomo lahko vsaj potrepljale po rami (in si privoscile kaksno nagradno potovanje) :)

    RispondiElimina
  3. Točno to čakam - nagradno potovanje, tako malo daljše, za mesec ali dva :) ah ne, saj kar sem obupana deklica :)

    RispondiElimina