mercoledì 16 marzo 2011

obozujem zacetke novih letnih casov, suhe fige, nosecniske trebuscke in stare omare. nisem clovek, ki nori zaradi tehnologije, raje imam razglednice kot sms sporocila in stokrat raje grem v kino ali gledalisce kot pred televizijo. vendar imam tudi jaz sibko tocko: moj racunalnik namrec, ki je moja ljubezen. prvega mac-a sem dobila nenacrtovano in se ga res nisem dovolj razveselia, ker sem mislila, da ga ne potrebujem. najina ljubezen je rasla pocasi in na koncu, ko se je pred parimi meseci pokvaril, sem bila res nesrecna. danes pa sem dobila novega: seveda sem zrtvovala nekaj ur ucenja in se z njo boljse spoznala (ja, odlocila sem se, da bo tokrat zenska) in skupaj sva izbrali nekaj priljubljenih dodatkov, brez katerih enostavno ne gre.
(hmm, vedno sem si zelela biti pisateljica tam nekje leta 1910 in tipkati na pisalni stroj)








3 commenti:

  1. Jaz sem se tudi zaljubila v mojega prvega, ampak po letu dni se ohlajam, ker imam same težave. Naslednji zagotovo ne bo Mac, čeprav ga bom pogrešala.

    So pa prav vse torbice takoo lepe :) in pisalni stroj je zakon, moj počiva pri babici.

    RispondiElimina
  2. Hm, Teja: lahko ti dam moj pisalni stroj (je lep, turkiznomodre barve!), da boš lahko veselo tipkala, ti pa mi prepusti svojega Proja. Deal? :D
    x

    RispondiElimina
  3. jaz bom pa kar nadaljevala z ljubeznijo v prihodnosti :)
    pisalni stroj pa je samo za zraven (in za slikat in za lepo videt) ;)

    RispondiElimina